BANDA SONORA

Banda sonora orichinal compuesta por  EUGENIO GRACIA

Interpretes EUGENIO GRACIA / PEPÍN BANZO

Coral Villanueva de Gállego  MARÍA JESÚS MURILLO / MARÍA JESÚS MIGUEL / SILVIA PACO / MARINA ROYO

Direzión PATRICIA REBOLLO

Coro E.M. Música “Evaristo Bernal” de Villanueva de Galligo MARTIN ANÉS / ICIAR GARCÍA / ARIANA GARCÍA / ALEJANDRO GARCÍA / ADA MORENO
Direzión  PAULA PONZ

Estudio de gravazión de banda sonora LABORATORIO AUDIOVISUAL DE ZARAGOZA

Tecnicos de soniu CARLOS ESTELLA / JOSÉ MANUEL HUERTA

Asistens d’estudio SERGIO PALOS / JOSÉ PIEZAS

Canzión de creditos “EN ESTE PUEBLO” ALBERTO ACINAS

PLAYLIST
ENTREVISTA CON O COMPOSITOR EUGENIO GARCÍA
MAKING OF GRAVAZIÓN DE BANDA SONORA
VERSIÓN CORAL
CANZIÓN DE CREDITOS · EN ESTE PUEBLO
ALBERTO ACINAS (Palencia, España. 1977)

Se forma en Bellas Artes en a Facultat de Cuenca, puesto an troba una formazión ampla en video, teoría y prautica d’o zine, arte sonoro y instalazions. Dende allora enzieta la suya actividat artistica: pictorica, mosical y audiovisual. Realiza la suya primer esposizión individual de pintura y video en a sala d’esposizions d’a Facultat de Cuenca y prenzipia a fer composizions sonoras con o seudonimo d’ORMO.

Dimpués de concluyir os suyos estudios de Bellas Artes, fixa a suya residenzia en Madrid, an contina esponendo-ie, realizando as suyas composizions sonoras y ofrindo los suyos primers conziertos. De manera gradual, a suya pintura va cambeando de formas abstrautas ta atras más fegurativas y a suya actividat sonora va prenendo estruturas más zercanas a la canzión d’autor y o folklore. Prenzipia a composizión de “canzions” d’estrutura más convenzional, con letras en castellán; a voz y a guitarra se fusionan con sons de caraáuter esperimental. Ta iste proyeuto usa o seudonimo d’ALBERETO.

Vive y contina la suya actividat artistica en Berlín y Mexico D.F. En 2013 fa un viache a New York que frutificará en una residenzia artistica en a ziudat. En 2014 torna ta España y pasa una larga temporada en a suya ziudat natal, Palencia, an esperimenta un entusiasmau realcuentro con o paisache castellán, d’o que anteriormén no en feba guaire aprezio. En 2015 o siello madrileño Tronicdisease publica la suya primer gravazión en vinilo: o single de 7 pulgadas tetulau “Cada cual con su mal”. En 2016 o mesmo siello publica o suyo primer vinilo en 12 pulgadas “El Péndulo”, con una gran acullida por parte d’a cretica espezializada que lo fica en as prenzipals listas d’o millor de l’año.

En 2017 fixa de nuevas a suya residenzia en Madrid, s’instala a’l sur d’a ziudat an actualment vive, treballa y amuestra la suya obra.